wtorek, 14 maja 2013

Rosie Fox

Witam!
Dzisiaj pokażę Wam moją starą-nową simkę. Dlaczego starą-nową? Otóż była robiona bodajże czternaście miesięcy temu, a niedawno ją przerobiłam. Zmieniłam kolor skóry, zmniejszyłam nosek i oczka oraz dałam nową fryzurę i ubrania. 
A tutaj taki króciutki opis:
Rosie to ekologiczna simka. Jej marzeniem jest zostanie mistrzynią akrobacji. Poszukuje stałego miejsca zamieszkania i miłości swojego życia. Czy spełnią się kiedyś jej pragnienia? Okaże się podczas gry.

Zbliżenia:


Strój codzienny:

Strój wizytowy:

Piżama:

Strój kąpielowy:

Strój sportowy:

Strój wyjściowy:


***

Dziękuję za uwagę, zapraszam ponownie. :-D
~Nasya

3 komentarze:

Aleksandra D. pisze...

Fajna Simka :D

Unknown pisze...

Ciekawy pomysł na blog ^^
Osobiście uwielbiam simsy, a wręcz mam małe uzależnienie xD
Super!!!

Unknown pisze...

Haha, a kto nie jest uzależniony od TS3? :D I dziękuję :)