sobota, 18 maja 2013

Poradnik do Pose Playera

Dzisiaj pokażę Wam jak zainstalować Pose Playera (PP). Wiem, że dużo osób ma z tym problem i chciałabym pomóc. Niżej przedstawię w punktach co robić po kolei, ale najpierw musimy wiedzieć co to jest ten Pose Player.

"Pose Player to mod pozwalający twórcom dodatków do naszej ulubionej gry, lub twórcom historyjek i filmików na takie ustawienie postaci, które umożliwia jak najkorzystniejsze zaprezentowanie ubioru Sima lub obiektu, z którego korzysta, czy też obrazuje jakąś określoną sytuację, niekoniecznie mającą miejsce w "prawdziwym" życiu naszego Sima.


Mod składa się z dwóch części- właściwego modu Pose Player oraz pliku tekstowego zawierającego spisane nazwy póz.


Pose Player może być tylko jeden w grze, natomiast list póz możemy mieć więcej.

Pose Playera możemy ściągnąć z wielu blogów i stron, zazwyczaj najwięcej tego rodzaju modów posiadają twórcy simowej odzieży lub samych postaci.

Najpopularniejszy Pose Player stworzył kreator o nicku cmomoney z Modthesims."


Instrukcja:

1) Wchodzicie w Moje dokumenty-Electonic Arts-The Sims 3;
2) Tworzycie folder o nazwie "Mods";
3) W folderze "Mods" tworzycie folder "Packages";
4) Pobieracie http://www.mediafire.com/?nq323w002pqdimb i wklejacie w "Mods";
5) Potem pobieracie http://www.mediafire.com/?bmadcd8b2toxmhw i wklejacie do "Packages";
6) Następnie pobieracie pozy. Pokażą się one w "Pobranych". Jeżeli przy ich nazwie będzie obrazek książek musicie je wypakować. Jak wypakować pozy? Klikacie prawym przyciskiem myszy i wybieracie "Wypakuj pliki...". I tam pojawi się Wam takie "drzewko". Wybieracie "Packages" i wypakowujecie. Jeżeli jednak nie będzie książeczek po prostu wycinacie pozę i wklejacie do "Packages";
7) Potem włączacie grę. Wchodzicie w kupowanie. Klikacie w drugą zakładkę (ona grupuje obiekty). Wybieracie ozdoby, a następnie różne (3 kropeczki). I na samym początku będzie taki czarno-biały klaps. Ustawiacie go na ziemi w pomieszczeniu, w którym będzie fotografowany nasz sim. Wybieracie simkę/sima, która/y ma pozować i klikacie na klapsa. Następnie na opcję po lewej stronie. Pojawi się Wam lista z pozami. Wybieracie jedną i zatwierdzacie "ptaszkiem".

Co trzeba zapamiętać?

-przed wybraniem pozy należy zmienić ubranie simowi/simce, gdyż po wybraniu nie da się już tego zmienić;
-aby robić lepsze, bliższe i ładniejsze zdjęcia trzeba kliknąć "Tab" (po lewej stronie klawiatury). Potem bawimy się strzałkami, myszką, "," i ".". Naciskamy "c" i już mamy zdjęcie;
-do robienia zdjęć na parceli publicznej, do przenoszenia naszego obiektu zdjęć i do ukrycia "dymków" oraz zielonych diamentów nad głowami simów potrzebne będą nam kody:
*do pierwszego: testingcheatsenabled true/false
*do drugiego: moveobjects on/off
*do trzeciego: hideheadlineeffects on/off



Życzę miłej zabawy, Julka.

9 komentarzy:

VeVo pisze...

Akurat chciałem to opisać :)

Unknown pisze...

Opisuj, opisuj. Nie obrażę się ;p

VeVo pisze...

hehehe :D Spoko :P

Anonimowy pisze...

Nie działa :( Kiedyś miałam PP, ale wirus Tsunami usunął mi Windows'a, muszę wszystko od nowa instalować tak samo PP, wszystko wkładam do packages albo mods, próbowałam wszystkich sposobów na włożenie tych plików, wszystko włożyłam do packages, potem wszystko do mods, połowę do mods, a drugą połowę do packages, także nie działa.

Anonimowy pisze...

Nie działa :( Kiedyś miałam PP, ale wirus Tsunami usunął mi Windows'a, muszę wszystko od nowa instalować tak samo PP, wszystko wkładam do packages albo mods, próbowałam wszystkich sposobów na włożenie tych plików, wszystko włożyłam do packages, potem wszystko do mods, połowę do mods, a drugą połowę do packages, także nie działa.

Anonimowy pisze...

Nie działa :( Kiedyś miałam PP, ale wirus Tsunami usunął mi Windows'a, muszę wszystko od nowa instalować tak samo PP, wszystko wkładam do packages albo mods, próbowałam wszystkich sposobów na włożenie tych plików, wszystko włożyłam do packages, potem wszystko do mods, połowę do mods, a drugą połowę do packages, także nie działa.

Kamila W pisze...

nie działa mi :( nie mma tego jakiegoś kapsla czarno białego

Kamila W pisze...

nie działa mi :( nie mma tego jakiegoś kapsla czarno białego

Unknown pisze...

A gdy zrobi się to zgodnie z instrukcją, Wchodzi się w The Sims 3 no i gdy tego klapsa nie ma to co zrobić? Robiłam zgodnie wszystko z instrukcją! Pomożesz mi . ?