piątek, 3 maja 2013

Beatrycze Kotarska

Dzień dobry, dzień dobry!
W pierwszym poście pisałyśmy, że będziemy zamieszczały na blogu również nasze dzieła, więc chciałabym pokazać Wam moją ostatnio zrobioną simkę. Link do pobrania pojawi się niedługo lub wcale. Ostatnio na polskim forum thesims3.com były problemy z plagiatowaniem, a ja bardzo chciałabym tego uniknąć. Kto wie jakich ludzi sprowadzi do nas los. Mogę pozwolić tylko na wzorowanie się na naszych pracach. W końcu  każdy potrzebuje jakiejś inspiracji. ^^
Także już nie przedłużając przedstawiam Wam Beatrycze Kotarską.

Zbliżenia:



Strój codzienny:


Strój wizytowy:

Piżama:


Strój kąpielowy:


Strój sportowy:


Strój wyjściowy:


Dodatkowe zdjęcia:




***

Mam nadzieję, że będzie się Wam podobała.
~Julka

5 komentarzy:

VeVo pisze...

Świetny blog :) Dajcie możliwość dodania do obserwatorów :) Trzeba dodać gadżet obserwatorzy ;p
wpadnij do mnie, zaobserwuj się to odwdzięczę sie tym samym jak dodasz gadżet :P Mam nadzieję, że będziemy do siebie wpadać :)

Unknown pisze...

Dziękuję, już dodałam, zaraz wpadam i będę wpadać. Pozdrawiam :D

VeVo pisze...

Chodziło mi o obserwatorów a nie kręgi ;) Ale się dodam :P

Unknown pisze...

hahahah, było napisane "Obserwatorzy w Google +" i myślałam, że to to ;) Już zmieniam ;p

Aleksandra D. pisze...

Świetny blog Fajna simka