piątek, 17 maja 2013

"To nie koniec ciepła!"- sesja z nutką słońca

Cześć, tu Nasya. Co Was uszczęśliwia? Mnie na pewno jeden szczególny kot, simsy, weekend, słońce.
A jeśli chodzi o słońce, to często mówimy: "było mało słońca", czasami natomiast: "było dużo słońca", choć słońca nie może być mało, dużo, jego jest zawsze ta sama ilość. To chmury i "takie tam" je zakrywają, chyba. Nie ważne zresztą jest mówienie o słońcu, a pewność, że one jest i będzie. Te zdjęcia jasno mówią, że nawet w ciemności, jest ciepło ze słońca.












5 komentarzy:

VeVo pisze...

Sesja super! Ostatnie zdjęcie tak wymiata, że sprzątnęło mi pokój !!! :D Dzięki że mi przypomniałaś. Teraz mam w obserwatorach i będę wpadał z każdą notką :) Pozdrawiam <3

Usagi pisze...

Hey ;)
Właśnie zawitałam na twojego bloga i jest całkiem niezły, zdjęcia też są fajne, tylko w jednym ten dymek nad simką mi się nie podoba, polecam kod hideHeadlineEffects i po sprawie ;) Też mam bloga na którego wrzucam sesje z simami (a może to bardziej fotostory... sama nie wiem). Wolnym czasie zapraszam.

Unknown pisze...

Znam ten kod, choć rzadko go używam, bo najczęściej "gram, by grać" i dymki mi nie przeszkadzają, jak robię sesję, to najczęściej staram się wybrać takie zdjęcia, w których go nie ma, tutaj akurat zapomniałam. Zaraz wejdę na Twojego bloga, bo akurat mam dużo czasu.

Unknown pisze...

Masz świetny blog!
Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania!
janboyqsims.blogspot.com

Unknown pisze...

Dziękuję! :)
Już u ciebie byłam. Twój blog również jest świetny. Zaraz zaobserwuję i mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym. ;)
~Julka