niedziela, 28 lipca 2013

Skok w przyszłość i Film

 

No, więc jak już wiecie 24 października wychodzi nowy dodatek do ts3 - Skok w przyszłość! Będzie można przenosić się w przyszłość oraz tworzyć Plumboty, czyli takie roboty. Dojdą również nowe obiekty m.in. plecak rakietowy. Jest to kolejny mało rzeczywisty dodatek, jednak go kupię. Co innego było z The Sims 3 Nie z tego świata. Jakoś nie lubię, gdy po ogródku chodzą mi zombie...


Do naszej kolekcji dołączy również The Sims 3 Film. Akcesoria będą w sklepach 12 września.
  Dzięki niemu będzie można tworzyć zupełnie nowe historie, inspirowane westernami, komiksami o superbohaterach albo... horrorami.
W sumie to za bardzo nie wiem o co chodzi z tymi akcesoriami... Że będziemy mogli po prostu nagrywać filmy, czy tylko dochodzą takie filmowe obiekty?

Co o nich sądzicie? Kupujecie?
/j

8 komentarzy:

VeVo pisze...

Też nie nawidzę nie z tego świata... Kurde, nie wiem jak to opiszę :< Ja na pewno ściągnę te rzeczy :) Ale jakoś mi się ten film nie podoba ;C ale gorzej niż słodkie chu*ostwa to chyba nie będzie nie? :D

Unknown pisze...

Mi właśnie też. Tak jak pisałam, nie wiem o co z tym chodzi. Nic nie wiadomo, ale nie zapowiada się na gorzej. ;)
I dzięki, bo jesteś jedyną osobą, która komentuje nam wpisy. <3

VeVo pisze...

Komentuję bo Ty mi też komentujesz :)*

Unknown pisze...

Też sądze że ten dodatek będzie lepszy niż Nie z tego świata.

Zapraszam Cię do mnie http://mrsczeekoladowa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Chętnie wpadnę ;)

VeVo pisze...

Zostałaś nominowana na moim blogu :)

Unknown pisze...

Raczej zostałyście ;p Dzięki.

Lidia :P pisze...

http://my-monsterhigh.blogspot.com/2013/08/my-monster-highs-next-top-monster_25.html

Zagłosowałam :D